Leka sampi kena nampok

Udah nya lalu nyampi.
“Oh ha ! Oh ha ! Oh ha !,
Ni kita petara aki petara ini,
Kita petara apai petara indai,
Kita Keling kita Bunga Nuing,
Kita Laja kita Bunga Jawa,
Kita Gerasi Tuok-tuie,
Aku tu ukai ngngau ka kita ngapa,
Ngangau ka kita aja,
Aku sedia enggau piring enggau adding,
Enggau tengkira enggau reta,
Enggau penganan enggau santan,
Enggau rendai enggau penyarai,
Enggau letup enggau pulut,
Aku minta kita meri aku pengaroh gembar tubuh,
Ubat serangkap genap,
Batu lukut penampong seput,
Batu penchelap buah janggat,
Laban kami anak mensia maioh gelana,
Ke sakit ke lengit,
Ke pedera ke kena pansa utai enda nyamai,
Ngena pengaroh ke diberi kita,
Aku tau ngubat ngerai ka anak mensia.”

http://enseraenggaucheritaiban.blogspot.com/2012/05/manang-entayang.html

Leave a Reply

