TURAI UKIR

TURAI UKIR

November 17, 2012

Edm.Rintai Uncategorized Leave a comment

Nyadi utai ke dikumbai Turai Ukir tu iya papan ke mit ke diukir. Lebuh maya orang ngukir utai ke *mar*, baka sentubung, sungkup dia orang ke ngukir nya lalu ngeluluka diri neladan ukir ke ba papan Turai Ukir nya. Iya ke ngukir nya tadi enda berupai nengkebang tang semina neladan ukir ke udah tembu digaga ba papan Turai Ukir. Ngena chara tu reti nya nadai pemali agi. Pengudah ukir tembu, repik kayu ke diukir lalu ditunu, diempa mimit, lalu diunsut ba tubuh ke sakang awak ke enda alah bulu layu ayu. Lebuh ke berunsut nya, iya lalu besampi nyebut tu: “Nyaalai, tuai meh bulu, kering meh ayu aku laban nuan tu udah alah lalu dempa aku.”

SENING UKIR

Nyadi utai ke dikumbai Sening tu iya nya ujung puchuk ukir ke nikal ke pun lalu bejantil ba pun batang ukir. Nyadi orang ke agi biak enda tentu diasuh ngaga Sening.

Ke pengujung karang, aku meri besai terima kasih ke bala kita ke rindu belajar ke pengawa bansa Iban kelia lalu nangkanka tu ila, aku deka ngayanka gambar ukir enggau utai ke diteladan ukir ke bisi dikenang aku ditu. Nyadi semua utai ke ditulis aku ditu endang ari pansik ba menua aku di pelilih batang Padeh, Betong. Penemu ke ditusoi aku ditu endang penemu ke diberi, dipadah ka bala orang ke tuai ke nemu pasal ukir.

http://rintai62.wordpress.com/2012/11/17/turai-ukir

Leave a Reply

