Jaku mantaika runding

on September 28, 2008 at 2:12 am | Reply Rich Croco

tabi meh tuai rumah..

minta ampun meh tudah aku tu wai kaban,
laban ke udah laun tesat nda nemu menasan,
saritu baru meh tudah tubuh mipau aku tu nemu alai tegalan,

tak berasai malu meh tudah diri,
ngelamatu nda kala nguji nyeluri,
ngasu beburu ke menua sepan madang duri,

Enggau penuh basa sereta ati ti tuchi aku meri besai pengaga,
lebuh aku deka nyauk ke genuk labu tanam enggi sida laja,
aku tepeda ke rintai turai jaku chukup manah nyengenda,

Tudah aku tu pia mega kaban menyadi,
tak berasai malu luba-luba mantai ke penemu diri,
Kurang meh tudah aku tu ka nukang ke dabung jarang,
ka pan enda enggau malu meh aku tu ka ngisi semua pengurang….

enti ari segi penemu beturai ke leka jaku Iban,
Diri empu tau ga enda disangkung niang Aki Buban,
Laban tudah diri endang rindu ke pengawa tu ari jeman,
Pengerindu aku ke main adat asal Iban segi nda mudah padam,
Taja mata panas tenggelam malam petang tegayam….
Tu meh ti di ajar apai ari mit sampai ke aku paham,

Leave a Reply

